فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۶-۱۱-۱۳۸۹
کد ۱۵۶۴۹۵
انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۶-۱۱-۱۳۸۹

لاغری با 2 لیوان آب

عصر ایران
علاوه بر این افرادی که نوشیدن آب قبل از غذا را به مدت یک سال ادامه دادند به 24 کیلوگرم دیگر کاهش وزن طی یک سال دست یافتند. این آزمایش نشان داد این روش ساده اما بسیار مؤثر در همه سنین و همه گروه‌ها قابل اجراست.

خوردن دو لیوان آب قبل از صبحانه، ناهار و شام در کاهش وزن مؤثر است.

به گزارش شبکه ایران، در یک تحقیق دانشمندان از دو گروه زنان و مردان چاق و دارای اضافه وزن خواستند همزمان با پیگیری از رژیم غذایی کم‌کالری، قبل از هر وعده غذایی دو لیوان آب بنوشند.

بعد از 12 هفته، افرادی که قبل از هر وعده غذایی آب نوشیده بودند 7 کیلوگرم کاهش وزن پیدا کردند، گروه دیگر که فقط از رژیم غذایی کم‌کالری پیروی کرده بودند شاهد 4 کیلوگرم کاهش در وزن خود بودند.

علاوه بر این افرادی که نوشیدن آب قبل از غذا را به مدت یک سال ادامه دادند به 24 کیلوگرم دیگر کاهش وزن طی یک سال دست یافتند. این آزمایش نشان داد این روش ساده اما بسیار مؤثر در همه سنین و همه گروه‌ها قابل اجراست.

محققان معتقدند نوشیدن 2 لیوان آب قبل از صرف وعده‌های اصلی نه تنها در افزایش سرعت متابولیسم و کاهش وزن مؤثر است بلکه میزان مصرف نوشیدنی‌های شیرین را در بین افراد کاهش می‌دهد.

آنها معتقدند کاهش مصرف نوشیدنی‌های شیرین حتی به میزان بسیار کم نیز فشار خون را کاهش می‌دهد. علاوه بر این کاهش مصرف این نوع نوشیدنی‌ها ریسک فاکتورهای ابتلا به دیگر بیماری‌ها را نیز کاهش می‌دهد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
captcha
"دین" ، عهده دار هدایت یا ابزار خشونت؟ آقای انصاری! به مسیر پزشکیان بازگردید واکنش مدودف به سخن نخست‌وزیر ژاپن درباره جزایر کوریل: با عواقب وخیم روبه‌رو خواهید شد تشکیل پرونده قضایی برای مشکلات آنتن‌دهی تلفن همراه در رفسنجان/ احضار ۲ مدیرکل کمبود آب تنها نیروگاه هسته‌ای رومانی را به تعطیلی کشاند مقام پیشین آمریکایی: در بن‌بست ایران گیر افتاده‌ایم سوخت‌گیری در یک منطقه روسیه، زوج و فرد شد تصویر محله «فرمانیه» تهران حدود ۹۰ سال قبل تمدید مهلت معرفی مشمولان غیرغایب پذیرفته شده در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ۲ کشته در پی برخورد و آتش‌سوزی پژو در جاده اهواز_شوش هگست کوبا را به حمله نظامی تهدید کرد سخنگوی قرارگاه خاتم: هیچ کشتی بدون مجوز و نظارت ایران امکان تردد امن از تنگه هرمز را ندارد هیات امنیتی عراق وارد ریاض شد انفجار در بندر روتردام/ یک کشته و چند زخمی روز جهانی چپ دست ها؛ چرا حدود 10 درصد انسان ها دنیا را با دست چپ تجربه می کنند؟